November 13, 2011

<:: Terima Kasih Tuhan ::>




Terima kasih Tuhan kerana menghidupkan saya di atas muka bumi ini...
Terima kasih atas nikmat Iman dan Islam ini...
Terima kasih kerana melahirkan saya dari rahim ibu yang baik, mukminah solehah... 
Terima kasih kerana menganugerahkan saya bapa yang istimewa.. 
Terima kasih kerana menghadiahkan saya saudara-mara yang penyayang dan gemar berkasih-sayang...
 Terima kasih kerana menghadirkan kawan-kawan yang terbaik buat saya... 
Terima kasih kerana memberi peluang untuk saya menuntut ilmu... 
Terima kasih kerana mempermudahkan urusan rezeki saya... 
Terima kasih kerana mempertemukan saya dengan manusia-manusia yang beraneka ragam... 
 Terima kasih kerana menempatkan saya di tempat yang baik...
 Terima kasih kerana memberikan saya kesihatan... 
Terima kasih kerana memberikan saya kekuatan tika saya diuji.. 

TERIMA KASIH TUHAN atas segala-galanya.....kurniaan-Mu yang tidak ternilai ini membuatkan saya rasa begitu bahagia dan ingin tersenyum sepanjang masa... ALHAMDULILLAH!! TERIMA KASIH!!! :)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...